رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

هتل پارلا آستارا


در مورد وجه تسمیه آستارا اختلاف نظر بسیاری وجود دارد و هر کدام از این نظریه‌ها طرفداران خود را دارد. یکی از رایج ترین گفته‌ها مبین رهیافت نام شهر از زبان تالشی آسته‌رو ، هوسته روو به معنی آهسته‌رو است.  به گزارش بانکی دات آی آر دربارهٔ نام این شهر گفته شده که در آغاز نیز آهسته‌رو بوده زیرا کاروانان و مسافران زمانی‌که به این منطقه مردابی ساحلی می‌رسیدند ناچار به حرکت آهسته‌تر می‌شدند. همان نام آسته‌رو یا هَسته‌رو تالشی به مرور تبدیل به آستارا شده‌است در عنبران محله مردم هنوز هم به این شهر اوستورو میگویند. نظریه دیگری که در این مورد وجود دارد اشاره دارد به کسب نام شهر از ماهی خاویاری آسترا هتل پارلا آستارا که در قدیم در این منطقه بوفور صید می‌شد. این نظریه به دلیل وجود شهری با نام آستاراخان در روسیه قوت می گیرد. با توجه به موقعیت جغرافیایی آستارا و ارتفاع آن از سطح دریا، نزدیکی این شهر به درهٔ حیران و دارابودن اقلیم کوهستانی و آب و هوای مرطوب و معتدل، این شهر اندکی خنک‌تر از دیگر مناطق پست جلگه‌ای استان است. میانگین دمای آستارا ۱۵٫۴ درجهٔ سانتی‌گراد بوده، کمینه دمای ثبت شده در این شهر، ۷٫۸- درجهٔ سانتی‌گراد و مربوط به ژانویهٔ ۲۰۰۸ میلادی و بیشینه دمای ثبت شده در آن، ۳۶٫۶ درجهٔ سانتی‌گراد و مربوط به اوت ۲۰۰۶ میلادی بوده‌است.


متن پیامک به نوع مشتریان و صنف شما ارتباط داشته باشد


متن پیامک و لحن پیامک شما بهتر است به نوع مشتریان و یا گروهی که پیامک به آنها ارسال می شود ارتباط داشته باشد و البته اگر پیامک انبوه به مناطق یا محله شهر ارسال میکنید بهتر است لحن عامیانه و مردمی استفاده نمایید و از طراحی متن تخصصی و یا استفاده از واِه های غیر عمومی پرهیز کنید. مخاطبانی که پتانسیل تبدیل به مشتری شما را داشته باشند با واژه ها و کلمات آشنا هستند و اگر سوالات بیشتری داشته باشند به وب سایت مراجعه و یا با شما تماس خواهند گرفت.بهتر است در متن پیامک از یک شعار ثابت استفاده شود داشتن یک شعار ثابت در ابتدا با انتها (کوتاه) می تواند به مرور باعث احساس صمیمیت میان مخاطبان و شما شود. دقت کنید شعار ثابت خوب است ولی در هر بار ارسال پیامک بهتر است متن پیامک را تغییرات جزئی دهید تا متنوع تر باشد. تغییر در محتوای پیامک تبلی غاتی به مخاطبان احساس تازگی و پویایی می دهد. تکرار تبلیغات موجب احساس نیاز در مخاطبان هدف می شود بهتر است در طول هفته و ماه یا سال ارسال ژیامک تبلغاتی را چندین بار تکرار نماید. تکرار ارسال پنل پیامک تبلیغاتی با رعایت اصول تبلیغات و بازاریابی موجب افزایش اعتماد و همچینین احساس امنیت برای مخاطبان خواهد شد. جذب مشتریان جدید مخصوصا مشتریانی که همین حالا از بنگاه اقتصادی دیگری خردی خود را انجام می دهند تنها با انتقال حس امنیت انکانپذیر می باشد. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با هدف افزایش مشتری و فروش، با پنل اس ام اس تبلیغاتی که به مشتریان قدیمی ارسال می شود متفاوت است. در طراحی متن اس ام اس تبلیغاتی سعی کنید خدمات و محصولات عمومی تر با قیمت پاینتر را برای جذب مخاطب و کنجکاو نمودن مخاطبان معرفی کنید. بهتر است محصولات و خدمات تخصصی تر پس از تماس تلفنی و مشاوره به مخاطبان معرفی شود. تاثیر گذاری تبلیغاتی سبک های متنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی کشور ما به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی که دارد ناخودآگاه اشخاص را علاقه مند به محتوای کمدی و سرگرمکننده می کند. در صورتیکه بتوانید پیامک های تبلیغایت را با چاشنی طنز برای مخاطبان خود ارسال کنید و یا طراحی متن پیامک تبلیغاتی و انبوه خود را با یک معما یا سوال ترکیب کنید مطمئن باشید تاثیر چند برابری بر روی مخاطبان شما خواهد گذاشت.


تور طبیعت گردی


جاده چالوس با چم و خم‌های دیدنی‌اش اگرچه مسیری ۳ یا ۴ ساعته است برای رساندن مسافران از تهران به شمال و به عکس، اما می‌توان ده‌ها مقصد بکر و دیدنی را در تور طبیعت گردی همین جاده انتخاب کرد. ضمن اینکه خود جاده چالوس، با خم‌هایش و در همجواری کوه‌های بلند و رود خروشان و درختان دلفریب، مسیری فراتر از یک محل عبور و سرشار از لذت و طراوت است. اگر همیشه به خاطر فرصت کم از این جاده تنها برای رفتن تور طبیعت گردی و بازگشتن بهره برده‌اید، اکنون در فرصتی فراخ، به جذابیت‌های پرشمار جاده هم دل بدهید. هر چند هر کدام از فرعی‌های جاده چالوس تور طبیعت گردی ، شما را به منطقه‌ای بکر و زیبا و مظهری از مظاهر طبیعت می‌رساند، اما در این متن با برخی از جاذبه‌های مشهورتر این مسیر آشنا می‌شوید. جاذبه‌هایی که هر کدام از آن‌ها می‌توانند سفری به یادماندنی برایتان بسازند.جاده چالوس از شمال شهر کرج آغاز و به شهر چالوس در مازندران ختم می‌شود. مسیر ۱۶۰ کیلومتری این جاده را در صورت نبودن ترافیک یا موانع طبیعی مثل تور طبیعت گردی ریزش کوه، می‌توان در کمتر از ۴ ساعت پیمود؛ چرا که این جاده نزدیک‌ترین راه برای سفر به غرب یا شرق خزر است. البته پیچ‌های این جاده خطرناک هستند، وقت رانندگی در این جاده باید بسیار احتیاط کرد.


تور ماسال

شاید این تیتر برای شما ترکیبی از کلمات نا متجانس و ناشناخته باشد که معنی و مفهوم خاصی به ذهنتان متبادر نمی سازد اما اگر از اهالی خطه سرسبز گیلان باشید و یا قسمتی از گشت و گذارهای خود در شمال کشور را به بخش غربی این خطه زمرد فام تخصیص داده باشید حتما می دانید که »شاندرمن« بخشی از شهرستان »ماسال« در شمال غربی استان گیلان است و »آویشو« نیز نام غاری است دیدنی در همین منطقه که یکی از چندین جاذبه گردشگری این شهر به شمار میرود. متاسفانه اگرچه »آویشو« در فهرست میراث طبیعی ثبت شده ولی هنوز در فهرست تور ماسال مسافرت گردشگران ایرانی ثبت نشده است و هنگامی که صحبت از مسافرت به شمال کشور می شود فکر همه به سمت دریاها و کوه هایی که بارها رفته اند متمرکز می شود اما این بار پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید بهتر است به جاهایی سفر کنید که ناشناخته تر مانده اند. جاهایی مثل ماسال و شاندرمن. ماسال شهرستانی دیدنی در استان گیالن است. شهرستانی که بیش از 70 هزار هکتار جنگل و مرتع دارد حتما زیباست. ماسال دومین شهرستان مرتفع استان گیالن پس از رودبار است و پیش از این، بخشی از شهرستان وسیع تالش بود که در سال 1376 به شهرستان ماسال تبدیل شد. ماسال در قدیم »رودکنار« نامیده می شد.


گرانترین هتل ها در رزرواسیون آریا


همه جای دنیا گرانترین هتل های را معرفی می کنند، تا پولدارهای دنیا را به سمت خودشان بکشانند اما در ایران روال معرفی هتل ها به گونه ای دیگر است. اگر زمانی شایعه شود که فلان هتل یا رستوران گرانترین است و یا حتی فلان شخصیت پولدارترین است این تصور ممکن است تا دهه ها باقی بماند حتی اگر خیلی زود مثال نقضش پیدا شود. سال ها تصور میشد که هتل عباسی اصفهان گرانترین هتل ایران است، در صورتی که با یک پرس رزرو هتل و جوی ساده از قیمت چند هتل مشخص می شود که اینطور نیست. در این گزارش سری زده ایم به گرانترین هتل هایی که در حال حاضر در ایران مسافر می پذیرند. استانداردسازی و ستاره های هتل ها در کشور ما با آنچه از ستاره های هتل های بینالمللی انتظار می رود، متفاوت است. قاعدتا قیمت هتل های ایران در مقایسه با گرانترین هتل های جهان نیز ناچیز است حتی اگر در داخل کشور گرانترین باشند. هتل های پنج ستاره در دنیا نسبت به خدمات و امکاناتی که به مسافران می دهند، درجه بندی می شوند. زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان در برخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعداد ستاره های هتلها را در سطح بین المللی تعیین می کند اما در ایران درجه بندی هتل ها و اعطای ستاره ها وضعیت دیگری دارد.