رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل مشهد و هتل های مشهد


حرم امام رضا در مرکز شهر مشهد، استان هتل های مشهد خراسان رضوی، ایران، مدفن علی‌الرضاست که نزد مسلمانان شیعه به‌عنوان «حرم» گرامی داشته می‌شود و مقدس است. از بناهای پیوسته برجسته‌ی آن مسجد بالاسر (مدفن امام رضا) ( ۴۲۵ ق/۱۰۳۳ م) و مسجد جامع گوهرشاد (ساخته ۸۲۱ ق/ ۱۴۱۸ م) است. حرم امام رضا مجموعه‌ای است با کانون آرامگاه هشتمین امام شیعیان، علی‌موسی‌الرضا که دیگر مسجدها، آرامگاه‌ها، رواق‌ها، صحن‌ها، کتابخانه و موزه‌ها را دربرمی‌گیرد. بزرگ‌ترین مسجد جهان در اندازه (۲۵۰ هزار مترمربع) و دومین مسجد بزرگ جهان در گنجایش (۵۰۰ هزار نفر) شمرده می‌شود. کهن‌ترین بخش‌های آن، دیرینگی دهه ۶۱۰ قمری/ دهه ۱۲۳۰ م دارد. از دوره‌ی تیموریان که بسیاری از بناهای کهن خراسان در طوس، هرات و نیشابور نوسازی گشت، به این مکان نیز روی آورده شد. بسیاری از سازه‌های این حرم شیعه، از صفویان به ویژه شاه طهماسب صفوی به جا مانده است.در ادب فارسی روضه به معنی باغ و گلستان و گلزار است و محل مضجع و در رزرو هتل مشهد برگیرنده پیکر علی بن موسی‌الرضا را روضه منوره می‌خوانند. این مکان شامل فضایی مربع شکل که مساحت آن ۱۸۹/۰۳ متر مربع بوده که از این فضا ۱۷/۱۵ متر مربع آن مساحت ضریح می‌باشد. روضه منوره از طریق چهار صفه بزرگ در چهار جانب به داخل و خارج حرم مرتبط می‌شود.


هتل اسپیناس پالاس و رزرو هتل


هتل اسپیناس پالاس تهران واقع در منطقه سعادت آباد (شمال غرب تهران) با چشم اندازی زیبا از شهر قرار گرفته است.هتل اسپیناس پالاس با وجود اتاق ها و سوئیت هایی که با آخرین تکنولوژی های روز طراحی شده و با ارائه سرویس های باکیفیت از رزرو هتل برترین هتل های تهران می باشد.هتل تلاش می کند با ارائه ۴۰۰ واحد اقامتی شامل سوئیت های مجلل و مدرن، که تجهیز شده با بهترین سیستم های کنترل دما، امکانات صوتی و تصویری، تلویزیون LCD، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم، دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای به همراه سیستم تهویه مطبوع مرکزی تجربه اقامتی همراه با آرامش را برای شما فراهم آورد.رستوران های هتل اسپیناس پالاس با ارائه انواع غذا های مدیترانه ای در رستوران لاتون در طبقه سوم هتل و رستوران ایرانی نیز با سرو انواع غذا های ایرانی پذیرای میهمانان می باشد. همچنین کافی شاپ هتل در کنار فضای لابی با ارائه‌‌ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، اسنک‌‌های لذیذ، سالاد و ساندویچ روز در خدمت شماست.تالار های هتل اسپیناس پالاس از جمله تالارهای پارسه یک و دو، تالار های امیران یک و دو و تالار ایوان با استفاده از امکانات و تجهیزات حال هتل اسپیناس پالاس حاضر جهان برای برگزاری جشن ها، سمینارها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی رزرو هتل در کنار شماست.دسترسی به هتل اسپیناس پالاس مستقیما از بزرگراه یادگار امام و از طریق جاده اختصاصی صورت می‌پذیرد. استفاده از تاکسی هوایی (هلی بورد) جهت انتقال میهمانان از فرودگاه و بالعکس از دیگر ویژگی‌های هتل می‌باشد.


هتل های شیراز و هتل اصفهان


باغ نظر ، باغ موزه،باغ شاهزاده ،عمارت کلاهفرنگی، آرامگاه وکیل، عمارت چهارفصل یا باغ حکومتی نام یکی از ابنیه تاریخی دوره زندیه در شیراز است. این بنا یک عمارت هشتضلعی است که کریم خان زند در میان باغ نظر شیراز ساخت که در آن روزگار این عمارت باشکوه محل پذیرایی از مهمانان، سفیران خارجی و انجام مراسم رسمی و اعیاد گوناگون بودهاست.نمای بیرونی عمارت کلاه فرنگی بصورت هشت ضلعی است با تزیینات کاشینگارههای گل و مرغ و در بالای عمارت با اسپرها و لچکیهای کاشیکاری هتل های شیراز شده بنا  هتل اصفهان را مزین کردهاند. هتل اصفهان این نگارهها بصورت قرینه هتل های شیراز در چهار ضلع منظره شکارگاه هتل های شیراز و روایت بتخت نشستن سلیمان هتل اصفهان را نشان میدهند.چهار آبنما در چهار سوی ساختمان قرار  هتل های شیراز داشته که آبنمای شمالی در مسیر خیابان زند قرار داشته و تخریب شدهاست. فضاهای درونی شامل یک بخش مرکزی و چهار شاهنشین جانبی است. یک آبنمای یکپارچه از سنگ مرمر  هتل های شیراز در کف بخش مرکزی طراوت فضای داخل را موجب گردیدهاست.پس از مرگ کریم خان وی را در این مکان به خاک سپردند و آقا محمد خان قاجار در سال ۱۲۰۶ خورشیدی بدلیل کینه هتل های شیراز توزی دستور نبش قبر وی را صادر کرد و استخوانهای هتل اصفهان  وی را به کاخ گلستان منتقل کردند و در زمان پهلوی اول استخوانها نبش قبر گردید و به این مکان عودت شد. نقش برجسته هایی از پهلوانان هتل های شیراز گرزدین وند دوره زندیه و قاجاریه در این محل دیده می شود.همچنین عمارت خورشید در دوره قاجاریه بهدستور حسینعلی هتل اصفهان میرزای فرمانفرما در این باغ احداث گردید.


هتل های کیش و هتل ترنج کیش


شهر حریره نیز یکی هتل های کیش از مکان های دیدنی کیش است که می توانید در کیش به آنجا بروید. شهر حریره کیش مربوط به سده ۵ تا ۱۰ هجری  هتل های کیش قمری است که در قسمت شمالی جزیره قرار گرفته است و جز آثار ملی هتل های کیش ثبت شده در ایران هتل ترنج کیش می باشد. این شهر هتل های کیش باستانی یکی از نقاط دیدنی جزیره کیش است و در وسعتى سه کیلومتر مربعی قرار دارد هتل ترنج کیش و نمایانگر شهرى هتل ترنج کیش بزرگ و آباد در آن زمان می باشد که جمعیت زیادی را در خود جای داده بوده است. در هتل ترنج کیش قسمت شمال این هتل های کیش منطقه ساختمانهای بندرگاه و دفاتر آن، قابل دیدن است. امروز از هتل ترنج کیش این شهر باستانی، نمای از بین رفته  یک شهر وجود دارد که از آن دیواره ها و سقف های به جای مانده است. برای دیدن فایل کامل شهر 800 ساله  هتل های کیش حریره کیش کلیک کنید. شهر زیرزمینی کاریز با بیش از 10 هزار مترمربع مساحت امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود. این شهر یکی از مکان های دیدنی کیش است. کاریز در قدیم به معنای قنات بوده است. هتل های کیش این شهر زیرزمینی در عمق 16 متری سطح زمین قرار گرفته است و سقفی 8 متر مملو از صدف، سنگواره و مرجان های دریایی را در خود جایی داده است و قدمتی بین 270 570 میلیون سال دارد. این مجموعه در فاز  اول هتل ترنج کیش خود دارای بخش های مختلفی از جمله غرفه های صنایع دستی ایران وجهان، رستوران سنتی و جدید،  هتل های کیش موزه، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالرهای هنری را دارا است. این جاذبه کیش به عنوان هشتمین جاذبه برتر کیش در لیست 16 تایی ما قرار می گیرد. برای دیدن فایل کامل شهر زیرزمینی هتل ترنج کیش کاریز کیش کلیک کنید.


پایایی و روایی اس ام اس


 به منظور سنجش پایایی پنل پیامک و قابلیت اطمینان پرسشنامهها از آزمون آلفای کرونباخ استفاده گردید، پرسشنامه پنل اس ام اس دارای 4 سازه است  پنل اس ام اس که مقدار آلفای بهدستآمده برای رفتار فروش اخلاقی 745/0 ،اعتماد مشتری به شرکت845/0 ،رضایت پنل پیامک مشتری791/0، وفاداری پنل اس ام اس مشتری 916/0 است. همچنین به منظور سنجش روایی پرسشنامه، دو نوع روایی پنل پیامک محتوایی و پنل اس ام اس روایی سازه درنظرگرفتهشد. دراینراستا پرسشنامه مقدماتی در بین تعدادی از اعضای نمونه توزیع و بر اساس نظر بیش از ده نفر از خبرگان  پنل اس ام اس پژوهش که شامل اساتید و کارشناسان این حوزه است، پنل پیامک اصلاحاتی پنل اس ام اس روی آن صورت گرفت و پرسشنامه نهایی تهیه شد. به دلیل انجام تعدیلات متعدد و اعمال نظر خبرگان میتوان ادعا کرد که ابزار پژوهش از روایی محتوایی لازم برخوردار است. به منظور سنجش روایی سازه از اعتبار همگرا و واگرا (تشخیصی) استفاده شد. مقادیر بار عاملی هر یک از گویهها بالاتر از 6/0 و  پنل پیامک مقادیر پنل پیامک معنیداری در سطح خطای 5 %بیشتر از 96/1 بودند. 2 همچنین مقادیر میانگین واریانس استخراج شده بالاتر از 5/0 و تمام سازهها دارای 3 پایایی ترکیبی بالاتر از 7/0 بودند. مطلوببودن مقادیر این سه شاخص نشان از وجود اعتبار همگرا در آزمونهای بهکاررفتهاست. همچنین نتایج نشان داد  پنل اس ام اس همبستگی بین تمامی سازهها کمتر از مقدار مجذور میانگین واریانس استخراجشده هر یک از سازههاست که نشان از اعتبار واگرا دارد. پنل پیامک در جدول 2 مقادیر هر یک از این شاخصها را مشاهده میکنید.