مهم نیست شما چه موضوعی پنل پیامک برای بازاریابی پیامکی خود استفاده میکنید، حتما موارد ذکر شدهی بالا را رعایت کنید، سعی کنید پنل اس ام اس پیامهایتان مرتبط باشد و برای مخاطبان پنل پیامک پیامکی خود ارزشآفرینی داشته باشید. به گفتهی کلر، پیامک نباید تنها برای تبلیغات باشد، در پنل اس ام اس واقع قانون شماره یک این است که شما باید یک ارزش واقعی برای پنل پیامک مشتریانتان در نظر پنل اس ام اس بگیرید تا انگیزهای برای دیدن پیامکهایتان داشته باشند. ژوزف آنتونی (Joseph Anthony)، مدیر عامل آژانس بازاریابی هرو گروپ (Hero Group) با این توصیهها موافق است پنل پیامک و میگوید: برندهای هوشمند از شیوههایی برای بازاریابی استفاده میکنند که مشتریانشان به آنها عادت دارند. تهیهی اطلاعات پنل اس ام اس مفید به همراه پیشنهادات بازاریابی مشتریان را متعجب خواهد ساخت. شرکتها پنل پیامک باید پنل اس ام اس دقت داشته باشند که پیامکهای بازاریابیِ آنها باید مانند متنهایشان در فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر باشد. پنل اس ام اس باید از خود بپرسند که چطور میتوانند بدون ایجاد مزاحمت برای مشتریان پنل پیامک خود ارزشآفرینی پنل پیامک کنند. بنابراین آنچه برندها پیشنهاد میکنند باید متناسب با چیزی باشد که مشتریانشان از پنل اس ام اس یک دوست دریافت میکنند.