رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

اعتماد مشتری پنل پیامک


اعتماد مشتری جانسن دریافت که پنل پیامک روابط بلندمدت مشتری و فروشنده به اعتماد متقابل طرفین برمیگردد. توانایی  پنل اس ام اس هر پنل اس ام اس یک از طرفین دادوستد پنل پیامک برای فراهم آوردن نتایج مثبت برای دیگری، میزان تعهد و پایبندی به ارتباط را تعیین میکند (1994, Hunt and Morgan .( 3 مورمان و همکاران اعتماد را تمایلی به اتکاء پنل اس ام اس به طرفین معامله ای که در آن یک پنل پیامک طرف مطمئن است و اعتماد دارد، تعریف میکنند. جانسن اشاره میکند که عنصر کلیدی اعتماد، حدی است پنل پیامک که در آن مشتری اعتقاد دارد فروشنده تمایل و انگیزه سودرسانی به او را دارد. اعتماد مشتری به بخشی پنل اس ام اس از باور مشتری برمی گردد که موجب تعهد و الزام وی میشود (1999.,al et Swan ،(ازهمینرو، اعتماد پنل اس ام اس مشتری پنل پیامک به شرکت به معنای آن است که وی باور دارد و احساس میکند که میتواند پنل پیامک روی کسب پنل اس ام اس مزایای بلندمدت خدماتدریافت شده حساب کند (1990., al et Crosby .(اعتماد مشتری به شرکت همچنین میتواند پنل پیامک بهاینصورت تعریف گردد: «اعتماد مشتری به کیفیت و تداوم خدمات ارائه پنل اس ام اس شده از سوی شرکت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.