رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

وفاداری مشتری با پیامک


 امروزه آشکار پنل پیامک شده که وفاداری پنل اس ام اس مشتری در موفقیت کسبوکار یک شرکت، بهطور قابل توجهی مهمتر از رضایت مشتری است. پنل پیامک مشتریان پنل اس ام اس وفادار، نیروی بازاریابی شگفتانگیزی را از طریق تبلیغات دهان به دهان و توصیه کالاها و خدمات شرکت پنل اس ام اس به سایر آشنایان ارائه میدهد(2007, Ndubisi .( مشتریان وفادار در صنعت بیمه، مزایای بسیاری پنل پیامک را با خود به همراه دارند، از جمله این مزایا میتوان به سودآوری شرکتهای بیمه، کاهش هزینه های بازاریابی بیمه، افزایش فروش شرکت، حساسیت قیمتی پایین مشتریان بیمه و ... اشاره نمود (حقیقی کفاش و همکاران، 1390 .( 1 معروفترین تعریف قابل قبول برای وفاداری، تعریف جاکوبی و کینر در سال 1973 است پنل پیامک که در آن وفاداری را به عنوان یک تعصب به مارک و پاسخ رفتاری در طی زمان تعریف میکنند که در آن، فرد پنل اس ام اس یک مارک خاص را نسبت به سایر مارکها ترجیح 2 داده و به صورت یک تعهد روانی در مورد آن تصمیم میگیرد. پنل پیامک پنل پیامک پیرسون ، وفاداری مشتری را بدین صورت تعریف نموده است:"مجموعهای از افکار پنل اس ام اس مشتریانی پنل پیامک که نگرشهای مطلوبی نسبت به شرکت داشته و متعهد به خرید دوباره از شرکت مربوطه بوده و خدمات پنل پیامک یا محصولات شرکت مزبور را به سایرین معرفی مینمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.